17 de març de 1939. Incertitud

He telefonat a la família Cerqueda des d’Arles. La contesta ha estat seca. Res a fer!
Em vénen ganes de tornar a Perpinyà i quedar-me allí, incontrolat. També voldria entrar a Catalunya, procurar passar desapercebut i arribar-me fins a Olesa. Però, i els perills? La mort no m’espanta; però, i la dona, i la filleta? i el nou fill? Ah, terrible incertitud!
A la nit, abans d’adormir-me, recordo una poesia i m’aixeco per anotar-la al bloc:
Era nit, fantasiàvem…
Jo jugava amb les orelles
Tu miraves les estrelles
i jo les veia més belles
amb tos ulls mig desmaiats.

Anuncis
Published in: on 17 Març 2009 at 12:57  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://dietarideramonmoral.wordpress.com/2009/03/17/17-de-marc-de-1939-incertitud/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

